قانون حاکم: شرایط استفاده از سرویس شبکه منجی و خدمات اشتراک آن، تابع قوانین و مقررات مربوطه در جمهوری اسلامی ایران است. این شرایط در برگیرنده هیچگونه محدودیتی بر یا مغایرتی با حقوق حمایت از مصرف‌کننده تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران نیست.


قوه قهریه و اتفاقات غیر قابل پیش بینی: شبکه منجی هیچ مسئولیت و تعهدی در قبال کاربران به دلیل تاخیر در یا عدم انجام هر گونه تعهدی که در اثر قوه قهریه و اتفاقات طبیعی غیر قابل پیش‌بینی شده مانند طوفان، زلزله، آتش‌سوزی، تلفات، اعتصاب، قطع برق، اشکالات ماهواره، اخراج، ورشکستگی، اختلافات کار و شغلی، اختلال در امور اداری، شورش، جنگ، اضطرار و اختلال کشوری و ملی، اقدامات دولتی، تحریم از سوی مراجع بین المللی یا کشورهای دیگر، یا سایر مواردی که فراتر از کنترل شبکه منجی است، ندارد.


محتوای ناخواسته: شبکه منجی محتوا یا ایده‌های ناخواسته را قبول نمی‌کند و بابت شباهت محتوا، محصولات، فرایندها، قابلیت‌ها، نرم افزار، مطالب، سیستم‌ها، گزینه‌ها، ویرایش، طراحی، بازاریابی و تبلیغات، و دیگر موارد تجاری و اجرایی خود با مطالب یا ایده‌های ارسال شده به شبکه منجی یا با مطالب یا ایده‌های دیگر در هر رسانه‌ای، مسئولیت نمی‌پذیرد.


پشتیبانی کاربران: برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شبکه منجی و ویژگی‌های آن‌ها، و درخواست راهنمایی، خواهشمندیم به «ارتباط با ما» در وب‌سایت و اپلیکیشن شبکه منجی مراجعه کنید.
اعتبار شرایط: اگر هرگونه از شرایط ذکر شده جهت استفاده از خدمات اشتراک در سرویس شبکه منجی غیرقانونی، یا غیرقابل اجرا، یا بدون اعتبار باشد، مقررات و شرایط باقی‌مانده در این نوشتار قابل اجرا خواهند بود.


تغییرات در شرایط عضویت: ممکن است شرایط اشتراک در شبکه منجی را در هر زمان تغییر کند. اطلاعات مربوط به تغییر شرایط در وب‌سایت و اپلیکیشن شبکه منجی اعلام می‌شود.


ارتباطات الکترونیکی: شبکه منجی فقط به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل یا پیامک با شما تماس می‌گیرد. ارتباطات شبکه منجی با شما فقط در مورد مسائل مربوطه (عضویت، ثبت نام، روش پرداخت، صورتحساب، تغییر رمز عبور، تأیید یا لغو سرویس، اعلان‌ها، تبلیغات، و...) خواهند بود.